سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر...


لینک دوستان

احسان پرسا
پویش دعوت از خاتمی
حسین ناصری ذاکر
صنعت ساختمان

تعداد بازدید

v امروز : 2 بازدید

v دیروز : 0 بازدید

v کل بازدیدها : 67597 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/8/14 :: 6:18 عصر

رفتن کردان شایعات مربوط به سمت بعدی وی و جانشینان وزیر کشور فعلی را زیاد کرده است.

به گزارش خبرنگار تابناک؛ با استیضاح وزیر کشور شایعات تایید نشده حکایت از آن دارد که برخی مقامات دولتی به دنبال آنند که معاون اجرایی رئیس جمهور را متقاعد به جانشینی وزیر کشور کرده و هم زمان با معرفی سعیدلو به عنوان وزیر کشور علی کردان نیز به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور منصوب شود. این در حالی است که تا کنون خبری درباره تحقق این شایعات منتشر نشده است.

این در حالی است که پیش از این نیز برخی اخبار از صحبت های مقامات عالی رتبه دولت با سید مهدی هاشمی سرپرست سابق وزارت کشور و نیز مصلحی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برای آماده شدن جهت لحظه مورد نیاز دولت خبر داده بودند. 
گفتنی است که اقدامی مشابه در زمان دولت کارگزاران اتفاق افتاد که با برکناری یکی از وزرا وی به عنوان معاون رئیس جمهور منصوب شد و همین امر واکنش تند و شدید مجلس را به همراه داشت.

نوشته های دیگران ()

87/8/11 :: 10:39 عصر

حمایت اینترنتی از خادم ملت با استحضار شخص خودش!!!!!

 

 


نوشته های دیگران ()

87/8/7 :: 9:2 عصر

روزنامه «جمهوری اسلامی» در مطلبی کوتاه نوشت: علاوه بر برخی معاونت‌ها، در خود وزارت کشور به استانداران نیز توصیه شده است با نمایندگان مناطق تحت مسئولیت خود در زمینه استیضاح کردان گفت‌وگو کنند. تماس‌های مستقیم از وزارت کشور با نمایندگان و تأمین خواسته‌های آنها نیز اقدام دیگری است که با همین هدف صورت می‌‌گیرد. 

به گزارش «تابناک»، این خبر در حالی به انتشار رسیده که یک منبع آگاه از برخی تحرکات برای به میان کشیدن پای مقامات عالی‌رتبه نظام در ماجرای کردان خبر داده است.

 شنیده‌ها حاکی است، در نشست روزهای گذشته استانداران و هیأت دولت، یکی از مشاوران و مدیران میانی با تهیه طوماری، درصدد جمع‌آوری امضای استانداران بود که در این طومار مبهم الامضا، خطاب به مقامات عالی رتبه نظام، تقاضای ابقای وزیر کشور و به حاشیه رفتن انتقاد مخالفان شده بود.

این در حالی است که این روزنامه اصولگرا، پیش از این نوشته بود، با اعلام وصول طرح استیضاح وزیر کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تحرکات برای رأی نیاوردن استیضاح و ابقای کردان افزایش یافته است.


نوشته های دیگران ()

87/8/5 :: 6:29 عصر

حکایت آقازاده‌ها و رانت‌های گوناگونی که در جنبه‌های مختلف زندگی به یاری آنها می‌آید، این روزها چهره و قالب تازه‌ای به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، به همان اندازه که در گذشته، اخبار سوءاستفاده مالی برخی آقازاده‌ها، نقل محافل بود، این روزها شایعاتی از رانت بازی‌های تازه این صنف در بهره‌برداری از موقعیت‌های پدید آمده حکایت دارد.


بنا بر این گزارش، از جمله این رانت‌ها، استفاده‌ای است که آقازاده‌ها از فرصت‌های خود و نزدیکانشان برای تثبیت موقعیت علمی خود می‌برند.


در همین زمینه، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از آقازاده‌های صاحب نام،پس از یک سال درس خواندن در کشور هند، به ایران بازگشته و به یکی از دانشگاه‌های شمال شرقی کشور منتقل شده است.


این آقازاده که بهره وافری از موقعیت انتصابی خود برده است، پیش از پایان تحصیلات خود در این دانشگاه به مانند تحصیل دوره قبل خود که در هند ناتمام ماند، به تهران آمده و در یکی از دانشگاه‌های پایتخت، به عضویت هیأت علمی درآمده است.
همچنین خبرها حکایت از آن دارد که به این فعال عرصه علم و دانش! بورس دکترا نیز داده شده است.

 

نظرات کاربران  تابناک:

? بنده حقیر در سال 67 از یک شهرستان محروم در یکی از دانشگاههای دولتی تهران قبول شد و با تدریس خصوصی ، مسئول تاسیسات خوابگاه ، کلاس رفع اشکال دانشکده و ... مخارج خود را تامین کردم و الان بعلت مشغله زیاد کاری امکان ادامه تحصیل برایم بسیار مشکل است چون در این صورت باید در کار و وظیفه ام کم کاری کنم
حالا شما مقایسه کنید این مسئولین و و وارثین خون شهیدان این مملکت را !

? طرح تحقیقاتی بسیار جالب و پیشرفته اینجانب با داشتن مدرک فوق‌لیسانس پلی‌تکنیک و تنها بعلت نداشتن دکترا از دستور کار وزارت بهداشت حذف شد و حتی با اینجانب برخورد هم شد. حال یک نفر با دروغ سال‌ها تدریس!می‌کند.

? هر دم از باغ دمی میرسد تازه تر از تازه تری میرسد .

? به قول بعضی ها این کاغذ پاره ها که مهم نیست مهم کمک به خلق خداست
اجازه بدید آقازاده ها به خلق خدا کمک کنند

? من بیچاره چقدر دربدر دانشگاه آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی جهت اخذ یک مدرک کارشناسی باید بدو بدو کنم؟

? چرا شما نمیتوانید پیشرفت دیگران را ببینید؟ زرنگ هستند خوب باید واقعیت را پذیرفت مثلا من خودم 3 سال است برای دکتری می خونم نمی تونم قبول بشم خوب استعداد ندارم دیگران چکارکنن؟

? آقایان عزیز! از این موارد تا دلتان بخواهد وجود دارد. حال آنکه من در چند سال پیش در آزموناعزام دوره دکتری پذیرفته شدم و هنوز دارم برای گرفتن حقم و اجرای عدالت!!! می دوم.

? خوب چرا دورتر می روید همین نزدیکی جناب آقای بذر ..... که دکترا هم قبول نشده بود و لیسانسش را هم به زحمت بخاطر ........بودن گرفته بود چطور هم دکترا قبول شد اون هم از نوع بورس خارج به داخل. اگر پدر ایشان الان زنده بود می گفت چرا سوء استفاده می کنید از خون من. آقایان شما ها امثال این جور آدم ها را می آرید راس امور.

? اخبار این چنینی و یا تقلب در کنکور لطمه جبران ناپذیری به اعتبار علمی دانشگاههای کشور وارد می آورد ضمن اینکه طبعا" دانش آموختگان چنین اساتیدی بی سواد و کم مایه خواهند شد .

? ظا هرا اقای کردان تنها نیست

? قربونت تا در نرفته محکم مچش را بچسب یک امتحانکی از میزان مخازن علمی که از انطرف دنیا مستفیض شده بشود شاید شما الکی شک کردهاید و طرف کلی چیز بلده از جمله راههای میانبر که یک شبه ره هشت ساله را پیمودن

? من در سال 1371 در دانشگاه تربیت مدرس بعنوان بورسیه آموزش عالی که دارای شریط سختی بود قبول شدم ولی پس از فارغ التحصیلی نتوانستم در دانشگاه بعنوان عضو هیات علمی مشغو ل بکار شوم و پس از کلی سرگردانی بخاطر نبودن مدرک تحصیلی که گرو اموزش عالی بخاطر بورسیه بود
........... سرانجا در یک شرکت دولتی آزمون داده و مشغول بکار شدم.جالب است در همان دوران دوستان زیادی از دانشگاههای دیگر که بورسیه نبودند عضو هیات علمی دانشگاه شهرمان شدند

? خدا نگذرد از کسانی که عرصه علم را نیز به اینگونه اعمال زشت کشانده اند. این عرصه مثل اختلاس مالی نیست که فقط همان پول باشد. بلکه در اینجا به جامعه و به کسانی که قصد تحصیل علم دارند خیانت می شود و ادامه دار است. وقتی پیشرفت کشور در گرو داشتن استاد با سواد و تربیت دانشجویان لایق است خدا می داند یک استاد بی سواد چه خیانتی به مملکت و نسل ها می کند.

? تا کور شود هر که نتواند دید!

? وقتی یکی از مقام هامدرکش نامعتبر باشد دیگر از این آقازاده ها نیز بعید نیست که هر کاری برای ارتقای خویش بکنند البته با تقلب.......................................

? ای آقا این مسایل اینقدر زیاد شده که کاملا به یک امر معمول و عادی تبدیل شده حالا خوبه که این محقق مذکور آقازاده هست چون کمتر از اینجور افراد به مراکز مهم علمی دسترسی دارند به عنوان مثال ما در دانشگاه علوم پزشکی تهران همکلاسی داشتیم که فرزند یکی از اساتید بود و از نظر علمی هم بسیار ضعیف بود وقتی معدل دیپلم ایشان را دیدم از تعجب خشکم زد چون معدل ایشان 78/11 بود !!!!!!!!!

? علم بهتر است یا قدرت

? بابا کاغذ پاره که ارزش نداره اینقدر خون خودمونو کثیف کنیم. !!

? کو تا عمق این کاغذ پاره ها را دریابیم

? باور کنید اختلاس در زمینه های علمی و آموزشی چندین و چند برابر اختلاس های مالی ست طرف باباش رئیس دانشگاه ..... شده و فرزندان و خویشان گروه گروه مدرک باد آورده گرفته اند و هم اینک ....

? مطلب مذکور نشان دهنده اینست که آق زاده ها انقدر از نظر مادی استفاده کرده اند که نیازی به ان ندارند و حالا به دنبال عنوان و مقام هستند که روحشان هم ارضا شود البته برای حفظ نظام میکنند .

? وقتی خود آقایان کارهای از این دست انجام میدهند از آقا زاده ها دیگر چه بگوییم !

? بنظر من بزرگترین ظلمی که در حق کشور می شود رواج دروغ گویی و کلاهبردی در کشور میباشد نمونه بارز آن مدرک دروغ و ساختگی آقای.....و یا نمونه ایی است که شما گفته اید. خدا عاقبت مارا ختم بخیر نماید

? اون وقت انتظاردارید مغزهای مااینجا بمونن وفرار نکنن؟

? آقا این که چیز جدیدی نیست. بیایید ببینید فرزندان اعضا هییت علمی چه کولاکی در دانشگاهها می کنند. یکی دو ترم توی هر رشته ای که بخواهند خصوصا مهندسی های بالا و دندانپزشکی و پزشکی میروند اوکراین و بلاروس و .... و پس از گذشت دو ترم به بهترین دانشگاههای پایتخت منتقل میشوند. واقعا مال را چه شده است که چشممان را بر روی این همه تبعیض و بی عدالتی میبندیم. وای بر ما .

? در دانشگاهها بسیاری از استادان علاوه بر استفاده از سهمیه ی هیات علمی برای تغییر رشته ی فرزندانشان در مواردی که حتی با وجود این سهمیه هم رشته ی مورد نظر برای فرزندشان تامین نمی شود ابتدا فرزند خود را به دانشگاه مورد نظر در یک رشته ی پایین تر منتقل می کنند سپس با تشکیل کمیته ی موارد خاص برای تغییر رشته که یک امر درون دانشگاهی محسوب می شود اقدام به انتقال فرزند خود به رشته ی مورد نظر می کنند.

? وقتی از طریق کنکور و قانون نا عادلانه بومی گزینی سالانه صدها نفر از کسانی که صلاحیت ندارند بجای افراد واجد شرایط پذیرفته می شوند بذار ده تا آقازاده هم مدرک تقلبی بگیرند مگر فرقی هم می کنه؟؟

? آقا من یه دانشجوی دندانپزشکی هستم که رتبه کنکورم 65 منطقه یک بود. خدا را گواه میگیرم که همکلاسی دارم که دامپزشکی شهرکرد با رتبه نجومی قبول شد و بعد منقل شد به دندانپزشکی فقط چون مادرش استاد بود اونم تازه با مدرک فوق لیسانس. خدا شاهد دیکه از همه چیز نا امید شدم. از هیچ چیز دفاع نمی کنم. و فقط به این فکرم که یه جوری برای همیشه از این وطن عزیز با این همه تمدن خداحافظی کنم و برای همیشه برم.

? وقتی دکترا کاغذ پاره خوانده میشود خوب برای هیات علمی هم کاغذ پاره نیاز نیست .
یکی از دوستان من با مدرک لیسانس و معد 13.28 رشته ریاضی ، در دانشگاه .... و در رشته کامپیوتر تدریس میکرد

? دوستان عزیز:خودتون خسته نکنیدکه:
ازماست که برماست.

? با سلام
اینجانب در سال . . . بارتبه نزدیک به 10 در کنکور سراسری قبول، و بعد از آن در یکی از ارگان های دولتی بورسیه شدم. در آن سال چند نفر دیگر از برترین های آزمون سراسری نیز پذیرفته شدند ولی مسأله غم انگیز ورود برخی آآآآآآآآآقا زاده هاااااااا به مرکز آموزشی مذکور بدون داشتن صلاحیت علمی و حتی صلاحیت سنی بود به طوری که وقتی کارمند مسئول پذیرش مدارک . . .؟ مربوط به یکی از این آقا زاده ها را دید نادانسته موجبات رنجش خاطر ایشان را فراهم آورد که البته کمتر از 5 دقیقه از طریق تلفن نسبت به عمل ناشایست خود توجیه و متذکر گردید.
نکته جالب در رابطه با این آقازاده و قراین وی فرحی بود که از جانب ایشان در ضمن تحصیل و کلاس های درس (به واسطه بی سوادی و توبیخ های مکرر استاد) نسیب دوستان می شد تا جایی که مشارالیه از ادامه تحصیل منصرف شده و عطای استخدام در آن ارگان را به لقایش بخشیدند . . . القصه ما دیگر چشممان به جمال آن آقازاده ای که بعضا در طول تحصیل ابتر خود به جای درس خواندن به دنبال راه اندازی کشت صنعت بود روشن نشد تا اینکه از حوزه درس وارد حوزه کار شدیم و دیدیم ای ول. . . زهی زرنگی . . . و زهی زرررررشک جناب آقازاده از دو سال اندی پیش از سد های استخدامی ارگان مربوطه گذشته و در حال حاضر به طی مدارج کاری به همان سرعت که مدارج تحصیلی را طی نموده اند می اندیشند . . .

? عجب نخواهد بود اگر که بگویند ایشان مشمول طرح نخبگان هم است و از مزایای نخبگی استفاده هم بنماید.

? مثل اینکه جناب آقای بذر.....در عرصه علم اندوزی( دانشجوی زوری دکتری دانشگاه علامه)، مدیریت اندوزی و حزب اندوزی و غیره تنها نیست و رقابت سختی در این میدان وجود دارد.

? از اینکه تعداد زیادی نسبت به این خبر واکنش نشان داده اند استنباط میشود که جقدر وجدان جامعه ما از این رانت ها متاثر میشود از خبر گزاری ها خواهش میکنم این خبر ها که باعث دلسردی میشود و باز گو کردن آن گره ای از مشکلات باز نمی کند را مطرح نکنند چرا که فکر میکنید با مطرح کردن این مورد کسی از مسئولین کاری میکنند ؟ نه بلکه به این آقازاده را کمک هم میکنند که با پارتی بازی مدارک قبلی خود را بگیرد تا بگویند دیدید خبر گزاری ها جفنگ میگفتند .

? بابا جان چرا چشم نداریم پیشرفت دیگران را ببینیم وبا این کار ها موجب رنجش این آقازاده های گرام می شوم .ما بجای ناراحتی از دست این آقازادگان باید از پدرانمان دلخور و ناراحت باشیم چون اگر آنها هم آقا می شدند ما هم الان آقا زاده ا ی بودیم مثل اینان خدایش تو بعضی چیزها عرضه مون بیشتر هم هست ولی حیف ای پدر از تو شا کیم نه از این آقا زاده ها

? بابا تا چنین مغزهایی در کشورمان هستند چرا ناراحت مهاجرت نخبگان هستیم؟

? وقتی با فوق دیپلم میشه هیات علمی شد ، لیسانس که دیگه خدایی می کنه!


نوشته های دیگران ()

87/7/30 :: 9:17 عصر

پایگاه خبری شورای هماهنگی نیروهای حزب الله در مطلبی به بیان خاطرات فردی از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 و گفتگوی وی با محمود احمدی نژاد ، پرداخت.

در بخشی از این نوشته آمده است : ...
کنار پنجره طبقه چهارم ساختمان ایستاده بودیم و دکتر در آن پالتوی زمستانی‌اش بیش از هر زمانی مهربان و مظلوم جلوه می‌کرد? چهره‌اش از آخرین باری که با او از نزدیک گفت‌وگو کردم  یعنی زمستان سال قبلش شکسته‌تر و محاسنش سپیدتر شده بود. با او از جریان قدرتمند مافیا و اتحاد احزاب و جریان‌های سیاسی برای زمین زدن دولت گفتم? با او از مادر شهیدی گفتم که به دولتش امید بسته? از مردمی که به زیرکی ریشه همه این ناملایمات را می‌شناسند? با او از رنج‌ها و مصیبت‌هایش گفتم? از موهایی که سپید کرده? دکتر  بازوی مرا گرفته بود و هر از چند گاهی با چشم‌های مهربانش نگاهم می‌کرد.
دور و برمان شلوغ شده بود و محافظش نیز مدام چشم غرّه می‌رفت? صدایم هر لحظه آهسته‌تر می‌شد تا کسی نشنود? به دکتر گفتم هر صبح که که حجم وسیع تهمت‌ها و توهین‌های جدیدی که نثارش می‌کنند را می‌بینم? خدا خدا می‌کنم که کاش این‌ها را نبیند و نشنود و  نخواند! بازویم را فشرد? سری تکان داد و با همان تبسم معروفش گفت: به مصیبت حسین علیه‌السلام فکر کن! مصیبت احمدی‌نژاد که چیزی نیست!

در ادامه این مطلب نقد های سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان به فرمان حمله به دولت ! تعبیر شده و آمده است: این روزها می‌خواهم مصیبت احمدی‌نژاد را فریاد کنم که تمام آبرویش را برای توسعه و تعالی ایران عزیز گذاشت و به صراحت می‌گوید حتی حاضر است دولتش زمین بخورد ولی کشور به قلّه‌های پیشرفت برسد? دردمندانه می‌گوید حاضر است قطعه قطعه شود ولی عدالت اجرا شود? حاضر است مثل رجایی در آتش بسوزد ولی لبخند را بر لب جوان ایرانی بنشاند? اما مدام حرف خودش در گوشم هست: به مصیبت حسین علیه‌السلام فکر کن... مصیبت احمدی‌نژاد که چیزی نیست...!


نوشته های دیگران ()

87/7/18 :: 6:32 عصر

به همت کانون یزدی تباران، 24 مهرماه در یزد و با شعار "یزد، بستر تمدن باستانی و مظهر گفتگو " با حضور چهره های برجسته جهانی، از شخصیت علمی، فرهنگی و بین المللی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد خاتمی تقدیر به عمل می آید.

بر اساس گزارش یزدآنلاین، در این مراسم علاوه بر حضور دکتر خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان، آقایان رضا اقبال مشاور مخصوص دبیرکل سازمان ملل، رومانو پرودی نخست وزیر سابق ایتالیا، صدیق المهدی نخست وزیر اسبق سودان، کلمنگنه بوندویک نخست وزیر سابق نروژ، لاگومزیجا زلاتکو نخست وزیر سابق بوسنی و هرزگوین، ایوان اندرسون مدیر کلیسای ملی واشنگتون، شون کرول مدیر برنامه ریزی کلوپ مادرید اسپانیا، روبن کمپوس معاون مدیر برنامه ریزی کلوب مادرید، کلم مگکارتنی مشاور تحقیقاتی از ایرلند،الساندرو کانچیان مدیر اجرایی روابط عمومی در FDC، ماجائروم اویستن مدیر داخلی در مرکز اسلو نروژ، انگرید ویک مشاور مخصوص در مرکز اسلو نروژ، محمد رضا البرزی از ایران و خانم ها مری رابینسون رئیس جمهور سابق ایرلند، هدی بدران رئیس اتحادیه زنان عرب، زهرا نسیم از دانشگاه هاروارد بخش آسیا، آنهگ گرانگ کشیش و مسئول کلیسای نروژ و دینا شیهانا از مصر نیز حضور خواهند داشت.

در این مراسم نکوداشت، دکتر محمد رضا عارف به نمایندگی از کانون یزدی تباران و رومانو پرودی نخست وزیر سابق ایتالیا به نمایندگی از میهمانان خارجی به سخنرانی خواهند پرداخت. لازم به ذکر است اجرای این مراسم بر عهده دکتر جلالی نماینده سابق ایران در یونسکو خواهد بود.

خاطر نشان می شود اخبار برگزاری این مراسم توسط سه خبرگزاری خارجی اسوشیتدپرس، بی بی سی و الجزیره و پانزده خبرگزاری داخلی پوشش داده خواهد شد.

شایان ذکر است به علت عدم صدور ویزای کوفی عنان، وی به ایران نخواهد آمد.

 


نوشته های دیگران ()

87/5/23 :: 7:47 عصر

با ادامه یافتن حواشی جلسه رأی اعتماد به سه وزیر جدید دولت و به ویژه مسائل مربوط به آنچه پخش شبنامه در مجلس عنوان می‌شد، روزنامه «جام‌جم» امروز از برکناری حاج داود احمدی‌نژاد، بازرس ویژه رئیس‌جمهور خبر داد.

بنا بر این گزارش، یک مقام مسئول در نهاد ریاست‌جمهوری با تأیید خبر تغییر بازرس ویژه رئیس‌جمهور اعلام کرد: آقای داود احمدی‌نژاد، بازرس ویژه رئیس‌جمهور، به درخواست خود از مقامش کناره‌گیری کرده است.

«جام‌جم» در عین حال نوشت: برخی منابع آگاه دیروز از برکناری بازرس ویژه رئیس‌جمهور به دلیل برخی مخالفت‌هایش با وزیر تازه منصوب شده کشور خبر داده بودند.

این در حالی است که با طرح وزارت کردان، اظهارات مشایی و فیلترینگ سایت توکلی، به نظر می‌رسد اختلافات میان دو طیف از حلقه رئیس‌جمهور که بخشی شامل الهام، صفار هرندی و داود احمدی‌نژاد از یک سو و بخش دیگر شامل رحیمی، کردان، مشایی و ... است، اکنون به مرحله جدیدی رسیده که برادر رئیس‌جمهور نیز در این میان تغییر یافته است.

گفتنی است، عباس پالیزدار در سخنرانی مشهور سه ماه پیش خود، مدعی شده بود رئیس‌جمهور پس از دریافت یک گزارش، برادرش را برکنار کرده و سپس با آگاهی از نادرست بودن آن، وی را به این سمت بازگردانده است.


نوشته های دیگران ()
   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

شهر...

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh