سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر...


لینک دوستان

احسان پرسا
پویش دعوت از خاتمی
حسین ناصری ذاکر
صنعت ساختمان

تعداد بازدید

v امروز : 8 بازدید

v دیروز : 4 بازدید

v کل بازدیدها : 67650 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/5/23 :: 7:47 عصر

با ادامه یافتن حواشی جلسه رأی اعتماد به سه وزیر جدید دولت و به ویژه مسائل مربوط به آنچه پخش شبنامه در مجلس عنوان می‌شد، روزنامه «جام‌جم» امروز از برکناری حاج داود احمدی‌نژاد، بازرس ویژه رئیس‌جمهور خبر داد.

بنا بر این گزارش، یک مقام مسئول در نهاد ریاست‌جمهوری با تأیید خبر تغییر بازرس ویژه رئیس‌جمهور اعلام کرد: آقای داود احمدی‌نژاد، بازرس ویژه رئیس‌جمهور، به درخواست خود از مقامش کناره‌گیری کرده است.

«جام‌جم» در عین حال نوشت: برخی منابع آگاه دیروز از برکناری بازرس ویژه رئیس‌جمهور به دلیل برخی مخالفت‌هایش با وزیر تازه منصوب شده کشور خبر داده بودند.

این در حالی است که با طرح وزارت کردان، اظهارات مشایی و فیلترینگ سایت توکلی، به نظر می‌رسد اختلافات میان دو طیف از حلقه رئیس‌جمهور که بخشی شامل الهام، صفار هرندی و داود احمدی‌نژاد از یک سو و بخش دیگر شامل رحیمی، کردان، مشایی و ... است، اکنون به مرحله جدیدی رسیده که برادر رئیس‌جمهور نیز در این میان تغییر یافته است.

گفتنی است، عباس پالیزدار در سخنرانی مشهور سه ماه پیش خود، مدعی شده بود رئیس‌جمهور پس از دریافت یک گزارش، برادرش را برکنار کرده و سپس با آگاهی از نادرست بودن آن، وی را به این سمت بازگردانده است.


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

شهر...

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh