سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر...


لینک دوستان

احسان پرسا
پویش دعوت از خاتمی
حسین ناصری ذاکر
صنعت ساختمان

تعداد بازدید

v امروز : 3 بازدید

v دیروز : 7 بازدید

v کل بازدیدها : 67667 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/9/19 :: 8:49 عصر

با وجودی این که پیش از این اعلام شده بود که محمد خاتمی در روز 17 آذر در جمع دانشجویان دانشگاه تهران حضور پیدا می کند ناگهان این برنامه به خاطر آن چیزی که " جلو گیری از سو استفاده برخی جریانات" خوانده شده است، لغو شد .
در اطلاعیه ای که انجمن اسلامی تهران به عنوان نهاد دعوت کننده از خاتمی در این خصوص صادر کرده، آمده است: پیش از این برنامه گرامیداشت روز دانشجو برای روز ?? آذر ماه تدارک دیده شده بود که به علت پاره ای ملاحظات و جلوگیری از بروز تداخل و سوء استفاده های احتمالی این برنامه به تاریخ ?? آذر ماه موکول شد.
در هیمن رابطه عباس حکیم زاده دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه) به خبرنگار سیاسی اصلاحات گفت: دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه ) نیز با استقبال از عدم تداخل سخنرانی آقای خاتمی و تجمع اعلام شده دانشجویی در روز 17 آذر این اعلام تغییر برنامه را مثبت ارزیابی می کند . چون ما نیز بر این اعتقاد بودیم که اعطای مجوز هم زمان به سخنرانی آقای خاتمی از طرف مسئولان دانشگاه و دولت نهم یک نوع شیطنت بوده است که دو گروه را در مقابل هم قرار دهند و از این تقابل سوء استفاده کنند.
این در حالیست که پس از اعلام این خبر رجا نیوز به عنوان یکی از سایت های اصلی حامی محمود احمدی نژاد در خبری تحت عنوان «خاتمی حاضر به مواجهه با منتقدان نشد، سخنرانی به تعویق افتاد» ،نوشت: «اشاره انجمن دانشگاه تهران به تجمعی است که قرار است روز یکشنبه ?? آذرماه توسط ادوار دفتر تحکیم وحدت به مناسبت روز دانشجو برگزار شود. این طیف که جزء حامیان تحریم انتخابات هستند، سؤالاتی درخصوص علت کاندیداتوری مجدد خاتمی دارند و در صورت حضور وی در دانشگاه قصد دارند، او را با این سؤالات به چالش بکشند.»
حکیم زاده در واکنش به این دست از تحلیل ها گفت: : ما از هفته ها قبل برای برگزاری این تجمع برنامه ریزی داشتیم و بعد از آن که خبردار شدیم به آقای خاتمی نیز در این روز برای سخنرانی مجوز داده اند با چند تن از دوستان اصلاح طلب نزدیک به ایشان وارد مذاکره شدیم تا این دو برنامه با هم تداخل نداشته باشند که خوشبختانه این دوستان با حسن نظری که داشتند برنامه سخنرانی آقای خاتمی را به تعویق انداختند تا جلوی سو استفاده برخی از جریانات را بگیرند.
عضو انجمن اسلامی دانشگاه پلی تکنیک ادامه داد: تجربه چند سال اخیر نشان داده است که نحوه برخورد دولت نهم با فعالیت های دانشجویی پیش بینی پذیر نیست . اما ما همان طور که قبلا هم اعلام کرده ایم سعی می کنیم تجمع روز دانشجو را در کمال آرامش اما با شکوه برگزار کنیم و از هر گونه تنش و حرکات غیر منطقی دوری می کنیم. اما بقیه موارد که مروبط به دیگران و از خارج دانشگاه تحمیل می شود بر عهده ی ما نیست.

نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

شهر...

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh