سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر...


لینک دوستان

احسان پرسا
پویش دعوت از خاتمی
حسین ناصری ذاکر
صنعت ساختمان

تعداد بازدید

v امروز : 3 بازدید

v دیروز : 10 بازدید

v کل بازدیدها : 67707 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/10/13 :: 3:24 عصر

سید محمد خاتمی طی روزهای گذشته تصمیم قطعی خود مبنی بر نیامدن به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را به تعدادی از دوستان نزدیکش اعلام کرد.

 یک عضو دولت سید محمد خاتمی به اصلاحات گفت : هفته گذشته هفته حساس و مهمی برای حامیان نامزدی آقای خاتمی بود ولی متأسفانه تلاش های ما برای متقاعد کردن رئیس جمهور محبوب دوران اصلاحات برای نامزدی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ناکام ماند .
وی با اعلام اینکه تصمیم خاتمی برای نیامدن به انتخابات قطعی است ، زمان اعلام آنرا طی روزهای آینده خواند و گفت : یا پیش از تعطیلات تاسوعاو عاشورا و یا بعد از این تعطیلات همزمان با غم و اندوه مردم ایران به مناسبت شهادت سالار شهیدان و پرچمدار اصلاح طلبان عالم ، آقای خاتمی نیز تصمیم خود را مبنی بر نیامدن به عرصه انتخابات اعلام خواهد کرد .

 در مورد صحت خبر نمی شه به این زودی قضاوت کرد اما من برای شخص آقای خاتمی خوشحالم و به حال کشور متاسف. ان شالله که نیومدن آقای خاتمی نشان از تحرکات مثبت در جریان اصولگرا باشه و بعد از این، خبر کناره گیری احمدی نژاد رو بشنویم.

البته در کنار این خبر یه مطلب دیگه هم هست که به گفته آرش حبیبی، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری، آمدن میرحسین موسوی محتمل تر شده و حتی گفته که ایشون برای حضور در انتخابات آماده هستن که به نظر من بعیده...

با شرایطی که کشور الان داره و با قدرت بالایی که اصولگراها در تخریب سران اصلاح طلب دارن اولین راهبرد ممکن برای جلوگیری از تشنج بیشتر اومدن یه فرد کارآمد از جناح راسته. در این شرایط حداقل دیگه درگیری بین جناحی نداریم و فقط جبران خسارت های دولت نهم می مونه. 

 به هر حال دوستانی که علاقه دارن کل مطلب رو ببینن می تونن از طریق لینک های سمت راست صفحه به سایت اصلاحات مراجعه کنن.  

 


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

شهر...

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh