سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر...


لینک دوستان

احسان پرسا
پویش دعوت از خاتمی
حسین ناصری ذاکر
صنعت ساختمان

تعداد بازدید

v امروز : 5 بازدید

v دیروز : 7 بازدید

v کل بازدیدها : 67669 بازدید

فهرست موضوعی یادداشت ها

87/8/8 :: 8:38 عصر

اولین همایش دعوت از خاتمی با عنوان «موج سوم» به میزبانی «پویش (کمپین) دعوت از خاتمی» در تاریخ 16 آبان‌ماه 1387 از ساعت 14 الی 17 در تالار همایش‌های مسجد جامع امیرالمومنین تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش تعدادی از برجسته‌ترین نخبگان حامی نامزدی خاتمی به طرح دلایل خود در ضرورت کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی خواهند پرداخت و از او برای وارد شدن به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دعوت به عمل خواهند آورند. این نخبگان شامل تعدادی از چهره‌های درجه یک حوزه‌های فرهنگی، هنری، دینی، اجتماعی و سیاسی می‌شوند و در میان حضار در همایش هم جمع کثیری از دانشوران و فعالان سیاسی و فرهنگی و جوانان حامی نامزدی خاتمی حضور خواهند داشت.

در این همایش که جزئیات برنامه‌ی آن به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت علاوه بر سخنرانی گروهی از حامیان نامزدی خاتمی، تعدادی نماهنگ و گزارش ویدیویی نیز به نمایش در خواهد آمد.

هسته مرکزی «پویش دعوت از خاتمی» از همه اعضای «پویش» و جوانان طرفدار نامزدی خاتمی و نخبگان سیاسی و غیرسیاسی ایرانی دعوت می‌کند که در این همایش حضور به هم رسانند. تالار همایش‌های مسجد جامع امیرالمومنین در بلوار مرزداران، خیابان ایثار قرار دارد.


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

لوگوى وبلاگ

شهر...

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh